Går fort

Sommaren närmar sig. Jag vet att den snart är här för tiden går så fruktansvärt fort! Sommaren jag fyller 21 år och lämnar tonåren två år bakom mig. Redo för att bli vuxen? Aa kanske. Vuxen kommer jag känna mig först när jag är färdigutbildad. Så de får raska på lite där uppe i huvet nu. Valen står mellan polis och journalist. Journalistik är ett fruktansvärt roligt yrke, men de lutar rätt mycket åt polis. Såg att de går att läsa på distans och då drog det ännu mer åt det hållet. (behöver dock träna...)

Nu till det jag skulle skriva om. Jag vill ha en bil banne mig. Och kunna köra dit jag vill. En liten bil som inte drar i tusenlapparna i plånboken så fort man kör. Nej en liten röd eller blå bil skulle sitta fint. Kanske det jag ska spara till nu när jag fått lite extraknäck på ett ålderdomshem. Körkort är ju fixat i allafall. Firar snart ett år bakom ratten och har redan hunnit med att paja en bil efter att ha kört på ett råddjur med älskling bil.

Dina ord




Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här!

Trackback
RSS 2.0