Mor och dotter dag

Jag och mamma hade en riktig mysdag igår. Morgonen var lite stressig. Vaknade hos Melissa 7.00 och åkte hem för att åka vidare till stallet. Mamma var ute med hundarna när jag kom hem och som vanligt tyckte jag att hon segade sig. En halvtimma innan vi skulle vara på spaet kon hon tillslut innanför dörren och jag kände mig megastressad. Men vi kom iväg och vi kom i tid. Det var helt underbart. En riktig mor och dotter dag som min älskling ordnat åt oss. Vi fick massage och medan den ena väntade låg varma stenar och värmde upp ryggen. Det var tända ljus och vacker pianomusik. Sen fick vi gå upp på relaxavdelningen och bada bastu och värma oss i en jacuzzi som stod ute i snöstormen. Kände mig dom en prinsessa av att bli så bortskämd. Sen lyxade vi till det ytterligare med restaurangbesök som serverade libanesisk mat. Helt underbar dag. Efteråt fick jag låna bilen och åka till älskling och mysa bort resten av kvällen med godis.


Dina ord




Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här!

Trackback
RSS 2.0