Café

Den här dagen blev inte som planerad. Tandläkarn blev av och mina tänder är lika fina som alltid. Haft tur med mina tänder. För borsta tänderna är de tråkigaste jag vet. Och nångång då och då en fredagskväll efter massa godis kan de glömmas bort efter att jag däckat på soffan. Allt på tingsrätten blev inställt. Jag var på plats men fick snart gå. Gick till en liten butik med Rebecca och insåg hur mycket jag vill ha och behöver nya snowboardkläder!!! Eller gå ner typ hundra kilo för att komma i mina gamla... Vilket inte kmr hända även om de är påväg neråt med bra motion och kost som jag dragit igång. I allafall. Läser boken jag pratade om på de nyöppnade espresso house i femman (äntligen något vettigt istället för moonsons fula b-kläder liknande marknadskläder). Har planerat nåra timmar här tills jag möter upp fröken Melissa.

 


Dina ord




Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här!

Trackback
RSS 2.0