Uppdaterar livet

Känns så där underbart bra nu. Så där problemlöst. Jag vet lite var jag står mitt i allt virrvarr. Jag har fått extrajobb på ett ålderdomshem där jag stormtrivs.
Jag är ute på praktik där jag lär mig så otroligt mycket och får jobba på riktigt på en tidning. Det gör mig så mycket mer motiverad än att sitta i skolbänken. Första veckan fick jag min bild på ettan på Alingsås tidningen vilket var väldigt roligt. Det var en artikel som var rolig att skriva eftersom de handlade om ett av mina intressen. Ridsport.
Jag är i ett förhållande där jag känner mig lycklig och trygg till 100% och mer. De känns så där underbart i hela kroppen med honom. Jag Är Med en En person jag älskar av hela mitt hjärta. Och även om de redan hunnit gå mer än ett halvår sen vi träffades flyger det fortfarande runt fjärilar i magen och jag chockas över vilken tur jag haft som träffade honom. Min underbara Mike. Mitt hjärta som jag är helt kär och galen i.

Det börjar bli vår. Och det känns i varenda cell i kroppen.

Fast lite minus måste ju finnas i de här glädjeruset också:

- men trots en envis förkylning som tagit ett fast grepp om min hals kan jag inte ens klaga på de just nu.

- Jag krockade med ett rådjur förra veckan och kvaddade älsklings bil. Kylaren gick sönder och de bara pös så fort jag försökte köra vidare. Och de var en förjävla otur eftersom bilen numer inte går att köra... Så de är ett stort minus.


Dina ord




Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här!

Trackback
RSS 2.0