Ont

Jag har fortfarande ont i höften. Jag har fått hoppa runt på kryckor hela morgonen för att kunna ta mig någonstans, ja kan inte stödja mig på vänster benet alls. Gör skitont, hoppas de går över snart!

Jag vill bara att den här dagen ska ta slut, den känns seg och onödig...
Klockan är bara 12... Vet inte hur jag ska få den här dagen att gå. Suck!
Och de ska föreställa att jag har lov, kul lov. Kan inte GÅ! utan att de gör skiitOnt.

Ringt sjukvårdsrådgiving och dem sa att det eventuellt kan vara en sträckning. Låter rimligt tycker jag, men skit också. Kommer typ inte kunna springa på en vecka. Mamma ska köpa med Zon till mig ikväll som jag ska massera in på höften. Jag är bara sjuk och skadad hela tiden. Som mamma sa "De blir så när man är aktiv", jo visst, mitt svar " jag hinner aldrig bli aktiv för jag skadar mig eller blir sjuk så fort ja kommer igång". Har spenderat hela dagen fram till nu med att sitta stilla och titta på tv. Helst av allt vill jag ut och rida just nu.

Läs den här Nemi

Dina ord
Postat av: Anonym

snygg du är:D<3

2009-04-06 @ 21:08:47




Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här!

Trackback
RSS 2.0